قوانین خرید بلیط هواپیما از سایت

 

قوانین

قرارداد قوانین خرید بلیط هواپیما از سایت

این قرارداد بین مسافر خریدار بلیط هواپیما به آدرس و تلفن مندرج در رزرواسیون و شرکت به آدرس و شماره تلفن مندرج در صفحه تماس با ما در سایت منعقد میگردد و مسافر با فشار دادن دکمه پرداخت و خرید از سایت ما با قوانین زیر موافقت میکند:

الف: قوانین پروازهای داخلی:

1-تامین بلیط برای مسافر:

1-1مسافر بزرگسال به مسافر بالای 12 سال، مسافر کودک به مسافر 2 تا 12 سال و مسافر نوزاد به مسافر زیر 2 سال اطلاق می گردد.

1-2تهیه بلیط مسافر نوزاد در پروازهای چارتر باید در فرودگاه صورت گیرد، برای تهیه بلیط مسافر نوزاد در پروازهای سیستمی از طریق سایت ما اقدام نمایید.

1-3امکان صدور بلیط بنیاد شهید و جانبازان محترم از طریق سایت ما امکان پذیر نمی باشد.

2-استرداد بلیط:

روند استرداد وجه بلیط کنسل شده مسافر بصورت مجزا و از طریق ارسال درخواست توسط مسافر در بخش پشتیبانی سایت و واریز به کارت مسافر خواهد بود و در صورت نیاز مسافر به خرید بلیط جدید می بایست بلیط جدید جداگانه خریداری گردد و امکان جابجایی مالی وجود ندارد.

2-1 جریمه استرداد بلیط های چارتری:

استرداد بلیط های چارتر طبق قوانین کشوری می باشد لیکن در اکثر موارد چارتر کنندگان قوانین خاص خود از جمله غیر قابل استرداد بودن بلیط چارتر را به اجرا در می آورند، که منجر به سوخت کامل بلیط مسافر می شود. در این موارد نیز تامین کننده هیچ مسئولیتی نخواد داشت و به درخواست مسافر، مشخصات چارتر کننده اعلام شده و مسافر می تواند راسا به استرداد بلیط و احقاق حقوق خود اقدام نماید.

2-2 جریمه و نحوه استرداد بلیط های سیستمی:

امکان استرداد پروازهای سیستمی طبق قوانین شرکت های هواپیمایی برای کاربران عضو در سایت فراهم می باشد و کاربر عضو می تواند راسا نسبت به استرداد بلیط خود بصورت آنلاین اقدام نماید در هنگام استرداد کاربر می بایست فقط مسافرانی را که قصد استرداد بلیط آنها را دارد تیک نماید و وجه استردادی به اعتبار مسافر اضافه خواهد شد و مسافر می تواند نسبت به خرید مجدد بلیط هواپیما از طریق اعتبار خود اقدام نماید و با درخواست واریز مانده اعتبار خود را به کارت بانکی خود نماید.

جریمه ها طبق قوانین شرکت های هواپیمایی در زمان استرداد بصورت اتوماتیک توسط سیستم مشخص خواهد شد در برخی کلاس های نرخی ممکن است جریمه توسط شرکت هواپیمایی تا 100 درصد نرخ پایه بلیط محاسبه گرددو قوانین کنسلی بلیط سیستمی مطالعه شود

2-3 استرداد اشتباه توسط مسافر:

با توجه به اینکه در سایت مسافر عضو، شخصاً می تواند نسبت به استرداد بلیط سیستمی خود اقدام نماید بنابر این مسئولیت اشتباهات احتمالی در زمان استرداد از جمله استرداد مسافر به اشتباه استرداد پرواز به اشتباه یا سایر موارد مشابه بر عهده مسافر می باشد.

3-تغییر نام :

تغییر نام وجود ندارد و بلیط می بایست طبق قوانین بند 2 استرداد نماید

4-جابجایی بلیط:

امکان جابجایی بلیط برای شخص ثالث وجود ندارد و بلیط می بایست طبق قوانین بند 2 استرداد گردد.

5-وارد کردن اطلاعات اشتباه و یا تکراری و صدور بلیط تکراری:

امکان اصلاح اشتباهات و یا حذف بلیط تکراری و یا اضافه کردن و یا کم کردن مسافرها وجود ندارد و بلیط یا بلیط های اشتباه می بایست طبق قوانین بند 2 استرداد گردد.

6-جاماندن مسافر:

متاسفانه در پروازهای چارتر، جا ماندن مسافر طبق توضیحات بند 1-2 معمولاً به منزله ی خسارت 100% ای میباشد تمامی مسئولست آن با مسافر است. برای پروازهای سیستمی طبق مقررات جدول 2-2 جریمه محاسبه می گردد.

7-کنسلی پرواز بابت بدی آب و هوا و یا تاخیر بیش از 2 ساعت:

در صورت کنسل شدن پرواز به دلیل بدی آب و هوا و با تاخیر بیش از 2 ساعت مسافر باید بلیط خود را قبل از خروج از فرودگاه در کانتر مربوطه مهر کند استرداد بلیط تنها در صورت ارائه اصل بلیط و داشتن مهر بدی آب و هوا و یا مهر تاخیر بیش از 2 ساعت روی بلیط امکان پذیر است.

در نظر داشته باشید با توجه با عدم مسئولیت پذیری و بی برنامه گی اکثر چارتر کنندگان تایید جهت استرداد وجه کنسلی توسط چارتر کنندگان بعضا تا 1 ماه به طول می انجامد که در صورت قصور چارتر کننده مسافر مستقیماً به چارتر کننده جهت استرداد وجه ارجاع داده خواهد شد.

8- تغییر زمان پرواز یا کنسل شدن پرواز از سوی شرکت هواپیمایی:

در برخی از موارد آژانس چارتر کننده و یا شرکت هواپیمایی بنا به دلایلی از جمله نقص فنی، شرایط جوی یا سایر موارد مشابه اقدام به کنسل کردن پرواز و با تغییر ساعت پرواز و یا حتی تغییر ایرلاین و .... مینماید که در این موارد نیز سایت به عنوان تامین کننده مسئولیتی نداشته و تنها وظیفه اطلاع رسانی را از طریق شماره تلفنی که مسافر در سایت هنگام خرید ثبت کرده را دارد، بدیهی است در صورت عدم پاسخگویی و یا در دسترس نبودن و یا اشتباه بودن شماره تلفن مسئولیت آن بر عهده مسافر است.

همچنین مسافر می بایست برنامه سفر خود را بر اساس تغییرات اعلام شده تنظیم نماید.

9-بلیط هایی با نرخ بالاتر از نرخ مصوب:

در برخی از موارد چارتر کننده اقدام به فروش بلیط با نرخی بالاتر از نرخ مصوب می نمایند در چنین مواردی شرکت هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت و کلیه مسئولیت ها متوجه چارتر کننده بوده و تامین کننده ذی نفع از این افزایش نرخ بلیط نمی باشد و تنها بابت تامین بلیط کارمزد متعارف خود را دریافت می نماید.

به مسافر توصیه می شود از خرید بلیط چارتر کنندگان با نرخ های نا متعارف خود داری نماید.

10-دریافت بلیط:

پس از پرداخت از دریافت بلیط خود مطمئن شوید و سپس بلیط خود را چاپ نمایید، پرداخت پول به منزله صدور بلیط نمی باشد و در برخی موارد به دلایل بانکی پرداخت ناموفق بوده که پول کمتر 1 ساعت الی 72 ساعت به حساب باز خواهد گشت. در صورتیکه موفق به دریافت بلیط نشده اید در صفحه پشتیبانی مسافر درخواست ارسال نمایید تا بلیط برای شما ارسال گردد، مسئولیت عدم چک کردن ایمیل قبل از پرواز برای دریافت بلیط ایمیل شده بر عهده مسافر می باشد.

11- خرید بلیط چند ساعت مانده به پرواز و یا در ساعات و یا روزهایی فاقد پشتیبانی:

از خرید بلیط چند ساعت مانده به پرواز و یا زمان هایی که مطمئن هستید امکان پشتیبانی شما وجود ندارد خود داری نمایید برای مثال خرید نیمه شب برای پروازهای صبح زود، و یا خرید آخرین لحظه و سایر مواد مشابه، که بعضا، ممکن است موجب بروز مشکلاتی در دریافت بلیط بدلیل قطعی اینترنت و یا سیستم های رزرویشن و یا موارد مشابه شود بدیهی است پشتیبانی تنها در ساعات ذکر شده در بند 17 همین قوانین امکان پذیر می باشد و در صورت بروز مشکل در ساعات ذکر شده مسئولیت عدم توجه و خرید بر عهده مسافر می باشد.

12- اطلاعات سفر و تماس:

کلیه اطلاعات سفر و تماس باید طبق شناسنامه و بصورت صحیح وارد شود مسئولیت ثبت اطلاعات نادرست بر عهده مسافر می باشد.

13-حضور مسافر در فرودگاه:

حضور مسافر 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه الزامی است مسافر می تواند جهت اطمیان ترمینال پرواز خود را از اطلاعات پرواز فرودگاه بپرسد و بلیط پرینت شده در دست داشته باشد.

14-بیماران و خانم های باردار:

کلیه بیماران و خانم های باردار برای سوار شدن به هواپیما نیازمند مجوز پزشک و در موارد خاص مجوز پزشک معتمد شرکتهای هواپیمایی را دارند مسئولیت تهیه مجوز پرواز و فرم پزشکی مربوطه قبل از پرواز از پزشک و شرکت هواپیمایی بر عهده مسافر می باشد.

15-فروش بلیط فقط به مسافر:

این سایت فقط برای فروش بلیط به مسافر می باشد بنابر این هرگونه افزایش قیمت درج شده و یا سوء استفاد ه از مطالب سایت به هر دلیل غیر قانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

16- اتباع خارجی:

صدور بلیط در مسیر های عتبات برای اتباع کشورهای افغانستان، هند، بنگلادش و پاکستان مجاز نمی باشد و در صورت خرید بلیط مسئولیت بر عهده خود خریدار است.

17-سیستم پشتیبانی:

پشتیبانی در سایت بدلیل استناد به مطالب و درخواست های مسافرین، فقط بصورت مکتوب و تلفنی ، اینترنتی انجام می گرد و معمولاً به درخواست ها از ساعت 9 الی ساعت 19 شب پاسخ داده می شود ولی روند انجام درخواست مسافر در ساعات اداری و روزهای کاری طی حداقل 24 ساعت و حداکثر 72 ساعت صورت می پذیرد. در مواردی ممکن است بنا به شرایط بلیط و یا پرداخت مسافر این زمان بیشتر به طول بینجامد که به مسافر در این باره از طریق پیامک و ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد بنابر این در تعطیلات رسمی و خارج از ساعات اداری درخواستی انجام نخواهد شد.

 

18- ایام تعطیل:

در ایام تعطیل بخش پشتیبانی به صورت تلفنی و مکتوب و اینترنتی پشتیبان مسافرین محترم می باشد ولی طبیعتاً درخواست ها پس از ایام تعطیل و در روزهای کاری در دست اقدام قرار خواهند گرفت.

19-زمان استرداد وجه:

استرداد وجه بلیط های کنسل شده یا مانده حساب کاربری مسافر یا پرداخت های ناموفق یا خریدهای ناقص بین 24 ساعت تا 72 ساعت کاری در روزهای کاری غیر از این تعطیل به طول می انجامد و در موارد خاص ممکن است این فرایند بیشتر بطول بیانجامد.

20-پرداخت های ناموفق:

پرداخت هایی که به هردلیل اعم از عدم تکمیل فرآیند خرید توسط مسافر یا مشکلات اینترنت مسافر یا مشکلات سیستم بانکی به عنوان پرداخت ناموفق ثبت می گردند پس از یک ساعت معمولاً اتوماتیک به حساب مسافر توسط سیستم بانکی برمی گردد درصورت عدم بازگشت پس از 72 ساعت مسافر می بایست شخصاً پیگیر پرداخت ناموفق خود باشد و با ارسال پرینت حساب بانکی خود در بخش پشتیبانی سایت خرید ناموفق خودرا پیگیری نماید و سیستم متعهد پیگیر پرداخت ناموفق مسافر خواهد بود لیکن در صورت عدم پیگیری پرداخت ناموفق توسط مسافر مسئولیتی شرعاً و قانوناً برعهده این شرکت نمی باشد.

21- کنسل شدن پرواز از سوی شرکت های هواپیمایی:

درصورتی که پرواز از سوی شرکت هواپیمایی کنسل شود وجه بلیط به صورت کامل طی 24 ساعت تا 72 ساعت بازخواهد گشت درمواردی ممکن است نیاز به بلیط مهر شده درفرودگاه باشد و یا مدت زمان بیشتری مسافر جهت دریافت تاییدیه کنسلی از سوی شرکت های هواپیمایی منتظر بماند که در این باره به مسافر اطلاع رسانی خواهد شد و مسافر می بایست نسبت به ارائه بلیط مهر شده اقدام نماید در غیر این صورت مسئولیتی برعهده این شرکت نمی باشد . همچنین مسافر می بایست نسبت به تهیه بلیط جدید جداگانه اقدام نماید.

22- کنسل شدن پرواز رفت یا برگشت:

درمواردی که مسافر بلیط رفت و برگشت را با دو ایرلاین مجزا یا دو ایرلاینی که با یکدیگر قرارداد همکاری ندارند خریداری کرده است درصورت کنسل شدن یک طرف پرواز، کنسل کردن طرف دیگر شامل جریمه طبق قوانین ایرلاین یا قوانین چارتر کننده خواهد بود.

23- نبودن نام مسافر در لیست پرواز:

در مواردی علی الارغم صدور صحیح و کامل بلیط مسافر ممکن است بنا به دلایلی از جمله عدم همراه داشتن بلیط پرینت شده، عدم بروزرسانی لیست پرواز توسط چارتر کننده ، مشکلات سیستم های رزرویشن شرکت های هواپیمایی و یا ناهماهنگی بین کانتر پرواز و چارترکنندگان ،ممکن است نام مسافر هنگام سوار شدن در لیست پرواز نباشد که این مسئله هیچ ارتباطی به روند صدور بلیط ندارد، در صورت حل نشدن مشکل توسط کانتر پرواز در فرودگاه، در این موارد وجه پرداختی به مبلغ همان بلیط صادر شده مسافر به حساب وی با ارئه مستندات لازم استرداد خواهد شد و مسافر می بایست نسبت به خریداری بلیط جداگانه اقدام نماید بدیهی است در صورت خرید بلیط جدید مبلغی بابت اختلاف بلیط جدید با قبلی واریز نخواهد شد.

ب- قوانین خاص پروازهای خارجی چارتر:

تاریخ انقضای گذرنامه در هنگام پرواز رفت و برگشت نباید کمتر از 7 ماه باشد درغیر این صورت مسافر با مشکلات جدی در فرودگاه مبدا و مقصد مواجه خواهد شد.

پرواز یکطرفه فقط برای مسافرینی که اقامت کشور مقصد را دارند امکان پذیر است و مسافر ملزم به تهیه بلیط برگشت علاوه بر بلیط رفت می باشد ،در صورت تهیه بلیط رفت تنها مسئولیت مشکلات بعدی بر عهده میافر می باشد

برای پروازهای خارجی وارد کردن نام نام خانوادگی شماره گذرنامه و سایر اطلاعات می بایست دقیقاً حرف به حرف و عدد به عدد مطابق گذرنامه باشد مسئولیت اشتباهات احتمالی برعهده مسافر می باشد.

جهت چک نهایی پرواز خارجی حتماً بعد از خرید با ما تماس بگیرید

حتماً 3 ساعت قبل از پرواز درفرودگاه حضور داشته باشید مسئولیت تهیه ویزای مقصد و تطابق اعتبار محدوده و زمان ویزا و تاریخ سفر با بلیط های خریداری شده برعهده مسافر می باشد .

قوانین و جریمه های کنسلی و عدم پرواز و یا اشتباهات احتمالی طبق اعلام چارتر کننده است.

وبسایت فروش اینترنتی بلیط هواپیمای عبور اگرچه تنها به فروش اینترنتی بلیط هواپیما اقدام می ورزد و در قبال شرایط کنسلی، تاخیر یا تعجیل پرواز مسئولیتی بر عهده ندارد اما خود را موظف می داند در صورت بروز خطا از جانب شرکت هواپیمایی یا چارتر کننده، موضوع را بر اساس اسناد و مدارک به نفع مسافر تا حد ممکن پیگیری نماید.

وبسایت فروش اینترنتی بلیط هواپیمای عبور بر اساس مجموعه قوانین جمهوری اسلامی ایران، جرایم اینترنتی و قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می کند. خریدار ضمن خرید اینترنتی بلیط، متعهد می شود که از کلیه ی قوانین و مقررات خرید بلیط آگاهی کامل دارد.


خرید بلیط هواپیما

بدلیل گذشت 15 دقیقه از زمان آخرین بروز رسانی باید جستجوی خود را تکرار نمایید.


جستجوی جدید
×

راهنمای نصب اپلیکیشن iOS

English العربی

1. در مرورگر سافاری در نوار پایین همین صفحه این دکمه را فشار دهید :

2.در منو باز شده ردیف پایین را به سمت چپ بکشید (در iOS13 به سمت بالا بکشید) و این دکمه را فشار دهید :

3. در بالای صفحه این دکمه را فشار دهید :

4. پس از بستن مرورگر، آیکون اپلیکیشن به گوشی شما اضافه شده و آماده استفاده میباشد.

1.في أسفل متصفح Safari ، انقر فوق :

2.في القائمة المنبثقة ، اسحب الصف السفلي إلى اليسار (iOS13 اسحب إلى أعلى) واضغط على هذا الزر:

3. في الجزء العلوي من الشاشة ، اضغط على هذا الزر:

4. بعد إغلاق المتصفح ، أيقونة التطبيق على الهاتف لقد أضفت وجاهزة للاستخدام.

1. In the toolbar on the bottom of the Safari browser, click on :

2. Select the :

3. In the next step, in the top right corner, click on :

4. A shortcut of the app will appear on your home screen, and the app is ready to use.